Digitalt godkendelsesflow til håndtering af kreditorbilag i e-conomic

Digiflow til e-conomic

Med Digiflow integreret til din e-conomic, får du digitaliseret alle dine bilag, uanset om de kommer som foto, PDF eller via EAN. Herefter lander de i et godkendelsesflow, som tilpasses præcis den måde, du gerne vil have håndteret dine kreditorbilag, for til sidst at ende som data direkte i dit økonomisystem.

Hvornår bør du bruge Digiflow til e-conomic i stedet for fx Smart Inbox?

Med udgangspunkt i en e-conomic Professional, starter prisen for Digiflow og Smart In-box begge på 149,- pr. måned. Hos Digiflow et det inkl. håndtering af 25 bilag, hvor det med Smart Inbox er ubegrænset. Ekstra bilag til Digiflow koster fra 4,99 - 1,30 alt efter forbrug. Til Digiflow er ekstra godkendere gratis, så du ikke bliver begrænset i dit godkendelsesflow, hvor en ekstra bruger hos e-conomic koster 119,- pr. måned.
Helt generelt kan man sige, at har du mange bilag men meget få brugere og ikke behov for et godkendelsesflow, digitalt bilagsarkiv og søgemuligheder på fritekstniveau, så vil Smart-inbox kunne dække dit behov. Har du til gengæld brug for et professionelt godkendelsesflow med flere godkendere af kreditorbilag, bør du vælge Digiflow til e-conomic.
Herunder er listet en række punkter, hvor funktionaliteten adskiller sig væsentligt:


Det eneste du behøver for at få adgang til dine bilag er adgang til internettet. Herefter kan du og dine kollegaer tilgå kreditorbilagene via desktop og app. Du kan naturligvis håndtere dine bilag online, men derudover får du også et digitalt bilagsarkiv, hvor du har det fulde over alle dine bilag. Her kan brugerne søge informationer frem fra tidligere bilag, samt få det fulde overblik over fx alle, ikke færdigbehandlede kreditorbilag.

I Digiflow er der ubegrænset mulighed for oprettelse brugere, så du kan give alle de kollegaer, der har brug for det, adgang til at søge i bilagsarkivet, godkende bilag eller indgå i et mere avanceret godkendelsesflow, inden data automatisk sendes fra bogholderen til e-conomic.

Bilaget lander hos den forudbestemte postfordeler, som kan videresende bilagene til de korrekte godkendere. Med automatisk distribution slået til, kan bilaget helt selv finde frem til den rette 1. godkender, på baggrund af de data der fremgår af bilaget eller regler opsat på leverandøren. Dermed automatiseres processen for postfordeling og giver yderligere tidsbesparelser.

De mange indstillingsmuligheder i Digiflow gør, at du kan få tilpasset dit godkendelsesflow og de enkelte brugeres rettigheder, så det passer præcist til jeres behov. Dermed får du mulighed for at hæve sikkerheden ved funktionsadskillelse samtidig med, at alt dokumenteres i et revisionsspor.

Da Digiflow ligger som en selvstændig extension til e-conomic, kan alle kollegaer, der ikke bør have daglig adgang til økonomisystemet stadig håndtere bilag og søge i dem.

Har du kreditorbilag, der ikke kommer via EAN, sørger vi for, at de bliver scannet og får afløftet data, til de korrekte nøglefelter. Hele bilaget scannes, så der efterfølgende kan fritekstsøges i dit bilagsarkiv. Den kunstige intelligens du får med Digiflow har aldrig været bedre og gør samtidig, at du helt kan undgå at opbygge skabeloner.

Når dine indkøbspriser på varer er indlæst i e-conomic, kan du automatisk få lavet et pristjek på, om varen fra din leverandør er faktureret til den aftalte pris. Er varen ikke ifølge prisaftalen, vil varelinjen blive markeret med rød, når du får fakturaen til godkendelse.

Alle data sendes automatisk ind i e-conomic, og du undgår dermed manuelle indtastninger, får automatisk oprettet dine betalinger og udfyldt din kassekladde. Digiflow synkroniserer automatisk data fra e-conomic som fx kontoplan, kreditorer, momsopæt mv., så data kun skal vedligeholdes ét sted.

Pris på Digiflow til e-conomic

Pris pr. bilag når du på en md. bruger over:
25 stk. 5,96
100 stk. 4,99
250 stk. 3,99
500 stk. 3,60
1.000 stk. 2,72
2.500 stk. 2,00
Efter 5.000 stk. pr. md. 1,3 pr. bilag.

Link til prisberegner

Der faktureres for min. 25 bilag pr. md.
Inkl. ubegrænset antal brugere.
Ekskl. EAN-nummer : 125,- pr. år.

 


Afløft af data

Der følger en gratis fakturaportal med Digiflow. Leverandører der ikke kan sende elektroniske fakturaer, kan indtaste dem gratis i portalen. Ønsker du i stedet vores hjælp til at afløfte disse data, kan det gøres for et tillæg på 2,00 pr. stk. inkl. verificering (de første 15% er inkl. i bilagspakken). På tværs af alle vores installationer har det statistisk vist sig at blive benyttet til 13% af fakturaerne.


Få et opkald med gratis behovsanalyse og tilbud på:

flow-opsætning, installation og superbruger-undervisning.





Har du spørgsmål, eller kunne du tænke dig at få en online demo? Så hjælper vi dig gerne