Har du spørgsmål til e-faktura, integration, priser eller onboarding? Du er ikke alene – og vi har samlet de mest stillede spørgsmål, så du hurtigt kan finde svar. Vi ved, at nye krav og tekniske løsninger kan give anledning til tvivl. Derfor har vi gjort det nemt at få overblik, uanset om du er kunde, partner eller bare nysgerrig på, hvordan Digisense kan hjælpe din virksomhed.
Har du stadig spørgsmål, eller mangler du svar på noget specifikt? Så er du altid velkommen til at kontakte os – vi hjælper gerne: support@digisense.dk
E-faktura er den nyeste version af det, nogle kender som EAN-faktura, og som siden 2005 har været obligatorisk til fakturering af offentlige kunder. I dag kan e-fakturaer både sendes og modtages af både offentlige og private virksomheder.
Nej, i dag kan man modtage e-fakturaer på sit CVR-nummer, så det er ikke længere nødvendigt at have et EAN-nummer for at opnå fordelene ved e-faktura.
Fra 1. januar 2025 er det lovpligtigt for alle registrerede regnskabssystemer at understøtte e-faktura. Kontakt din systemudbyder for at høre, hvornår de er klar.
Ja, en e-faktura kan fortsat sendes til et EAN-nummer, så hvis du allerede sender e-fakturaer til offentlige kunder, kan du fortsætte på samme måde.
Indtast dit telefonnummer, så kontakter vi dig telefonisk eller via e-mail. Du modtager en SMS forud for opkaldet.
Eller book et møde.
Digisense A/SCVR-nr.: 32082378 Find os her:Aarhus |
Se også:Blog
|
Sociale medierFind Digisense på Facebook!
|
|
|