“Rådgiver” du alle kunder til det samme valg?

Den her side er relevant for dig, hvis du allerede har et foretrukket invoice-workflow til dine NAV- og Business Central-løsninger.

Få kunden i gang med Digiflow til NAV på 1 time og bestem selv prisen

Vi bruger under en time af din udviklers tid i forbindelse med installationen i NAV eller Business Central. Herefter sørger vi for, at din kunde kommer 100% i luften med Digiflow til digitalisering og automatisk håndtering af kreditorfakturaer. Den vejledende pris for at komme i gang er 15.000,-, inkl. installation, opsætning af workflow, GLN-nummer, PDF-scanner, superbrugerundervisning og et kickback på 8.000,- til dig, som du helt selv bestemmer hvordan skal fordeles. Priser for licens og forbrug kan du finde her:https://digisense.dk/produkter/dynamics

Salgsekspert og adfærdsforsker, Tony Evald, fra Salgspiloterne giver dig her indsigt i, hvad der får kunder til at træffe et valg, og hvorfor du som NAV-konsulent kan få flere glade kunder med Digiflow i værktøjskassen.

Fordele ved dit nuværende fakturaworkflow

Indrømmet, hvis du allerede kender eller er forhandler af en løsning, er der sikkert en masse fordele ved det fakturaflow, du tilbyder i dag, og en af dem er, at du allerede kender produktet, og skal derfor ikke sætte dig ind i et nyt produkt.
Og der er helt sikkert flere...

  • Du får god provision.
  • Måske er alle kundens fakturagodkendere allerede daglige brugere i NAV, og vil derfor altid godkende indefra den løsning.
  • Kunden kan håndtere komplicerede udenlandske PDF-fakturaer på linjeniveau.
  • Det er nogle fantastiske fordele, men er det altid den bedste løsning for dig og alle dine kunder?

Kan nogle af dine kunder nøjes med et brugervenligt system, der er hurtig, nem og billig at komme i gang med?

Klik på “+” og find ud af, hvad der er vigtigst.

Udviklingen i branchen gør, at du i stigende grad bliver udfordret af forskellige salgsmodeller. Kunder bliver i dag tilbudt, at opstarte et skabelonbaseret Business Central projekt fra 80.000,- eller gør-det-selv projekt for under 10.000,-. Tilbyder du ikke selv disse løsninger, så kan du, i hvert fald rent prismæssigt, være i gang med at afskære dig fra en del af markedet med mindre du formår at vise den ekstra værdi et skræddersyet tilbud har.

Er du oppe imod en mere traditionel leverandør, hvor kunden tilbydes et skræddersyet ERP-projekt, kan Digiflow være en fordel at have med i tasken som alternativ til dyrere produkter, hvis funktioner måske ikke kan anvendes 100%. Digiflow koster normalt 15.000,- for en opstart, inkl. komplet opsætning og brugerundervisning samt opfølgning. Til NAV-konsulenter giver vi 8.000,- i kickback. Du skal selv forvente at bruge én enkelt time, før vi har din kunde i luften, og der skal ikke bruges tid på at opsætte nogen som helst skabeloner til scanning af data. Du behøver heller ikke bruge tid på undervisning eller sætte dig ind i detaljer omkring produktet - vi klarer det hele for dig og kunden.

Hvad enten din kunde skal i gang med en helt ny ERP-løsning eller blot have digitaliseret sin fakturahåndtering, så kender du sikkert til udfordringen med at fortælle om leveringstiden, når kunden endelig har sagt ja. En kunde, der har haft dit tilbud vendt på bestyrelsesmøde efter møde, og nu endelig har taget en beslutning, vil ofte bare gerne i gang. Her kan Digiflow hjælpe dig, da du kan starte med at lade os implementere digitaliseret fakturahåndtering i kundens eksisterende løsning, så snart kunden har sagt ja. Digiflow kan nemlig implementeres i de helt gamle versioner af NAV, og bliver nemt flyttet med op i de nyeste versioner af NAV og Business Central. Dermed oplever kunden, at de er i gang med det samme, og høster gevinsterne/sparer ressourcer de kan bruge, når selve skiftet eller opgraderingen af ERP-systemet finder sted.

Tilbyder du det samme som din konkurrent?
Et ekstra “hemmeligt” våben i værktøjskassen, kan være forskellen mellem dig og det alternative tilbud dit kundeemne får. Tilbyder I begge det samme, bliver fokus på prisen af dine konsulenttimer og evnen til at implementere hurtigt. Når du kender begrænsningerne og fordelene ved Digiflow, får du flere muligheder og kan ramme mere præcist på din kundes behov og økonomi.

Bliver din kunde tilbudt Digiflow, svarer det samtidig til, at du fjerner alt dit tidsforbrug på implementering af fakturaflow. Den del tager vi, så du kan bruge dine ressourcer på at lave en endnu federe løsning til din kunde, eller tage flere kunder ind.


Digiflow-installationer med succesfulde Business Central og Navision-eksperter

I et samarbejde med Digisense, er du altid sikker på, at kunden styres hurtigt og sikkert i mål med sin bilagshåndtering, uanset om kunden henvender sig til Digisense eller direkte til dig. Har du en kunde, som gerne vil i gang med digital bilagshåndtering, hjælper vi jer gerne i gang, og du kan nyde godt af vores mangeårige erfaring, som mange konsulenthuse allerede har gjort. Dem kan du se et udlag af her:

  • abakion

  • bornerup datacenter

  • Columbus

  • elbek og vejrup

  • Elite IT

  • IT Basen

  • JCD

  • Logos Consult

  • Systemcenter

  • X Link m. fl.


Få indsigt til at træffe et oplyst valg

Du er hermed inviteret til et online møde, hvor du kan få svar på alle dine spørgsmål, eller blot læne dig tilbage og høre om nogle af de muligheder, flere og flere NAV-konsulenter allerede har fået øjnene op for.

Henrik Kruse
Henrik Kruse
CEO / Salg og marketing

Ring gerne direkte til mig på 22279697 eller send en mail på hk@digisense.dk