DIGIflow SKABER ENORME BESPARELSER FRA FØRSTE DAG

DIGIflow er uden tvivl det mest besparende og mest revolutionerende software, I finder til jeres bogholderi. I sikrer enorme besparelser fra første dag, da DIGIflow frigører de mange ressourcer, I bruger i forbindelse med godkendelse, bogføring og betaling.

DIGIflow har maksimalt en investeringsmæssig tilbagebetalingstid på 3 mdr... men med stor sandsynlighed bliver jeres væsentlig kortere.

BEHANDLINGSTIDEN MINDRE ½ MINUT!

Med DIGIflow vil jeres samlede håndtering af fakturaer maksimalt tage 30 sek. pr. faktura. Behandlingstider, der ikke er mulig ved manuel håndtering af fakturaer.

  • Fordeler automatisk fakturaerne til godkendelse (100 % besparelse)
  • Sikrer godkendelse og kontering via et enkelt klik (95 % besparelse).
  • Sikrer automatisk bogføring og betaling af fakturaer i økonomisystemet (100 % besparelse).
  • Automatisk match af indkøbsordrer (100 % besparelse)

Lige meget om jeres virksomhed i dag anvender skanningssoftware eller ren papirhåndtering af regninger, er DIGIflow væsentlig hurtigere og skaber mere korrekt bogføring.

MANGE FLERE FORDELE

DIGIflow bringer jeres virksomhed mange ekstra fordele ud over besparelserne. Se vores video via følgende link - klik her - om også beskriver de mange yderligere fordele i opnår med DIGIflow . Herunder:

  • Fjerner alle manuelle indtastningsfejl.
  • Giver 100 % momssikring
  • Gør jeres fakturaer 100 % søgbare (også på linjeniveau)
  • Fjerner alt administration i forbindelse med afviste fakturaer
  • Fjerner alle rykkergebyrer for regninger over forfald
  • Laver ikke ændringer til jeres godkendelsesprocedurer
  • Kræver ikke ændringer til jeres økonomisystem
  • Komplet revisionsspor
  • osv.

Som det er vist er der kun fordele ved at anvende DIGIflow.

INGEN LEVERANDØRTVANG

Med DIGIflow sikres at leverandørerne kan fremsende fakturaerne elektronisk - helt uden leverandørtvang. Leverandørerne fremsender fakturaerne på nøjagtig samme måde, som de i dag gør til det offentlige. DIGIflow løsningen sikrer, at I registreres på alle relevante netværk! Skulle der være enkelte leverandører, der ikke kan fremsende en elektronisk faktura, kan de gratis indtaste den på Tast-selv siden, vi stiller til rådighed for jeres virksomhed.

DIGISENSE A/S tilbyder også afsendelsesmodul for elektroniske fakturaer. Ved anvendelse af dette modul er det gratis for leverandøren at afsende fakturaer til jer - ligesom det er gratis at afsende til alle offentlige virksomheder - læs mere her

ENKEL IMPLEMENTERING PÅ FÅ DAGE

DIGIflow sikrer, at jeres virksomhed let kan implementere systemet. Vi sikrer, at I udelukkende skal afse tid til indledende opsætningsmøde via telefonen (ca. 1½ time), hvorefter I blot afventer installationsdagen, hvor vi kommer ud foretager installationen og oplæring af jeres medarbejdere. Herefter er I klar til at advisere jeres leverandører.

RESULTATET ER STORE BESPARELSER UDEN BESVÆR!

Derfor kontakt DIGISENSE A/S på tlf. 86 726 000 eller info@digisense.dk. Vi er klar til at implementere DIGIflow om få dage og/eller svare på jeres spørgsmål. Vi ser frem til at give jer alle besparelserne!

.. se også den komplette systempræsentation, der viser de mange fordele I kommer til at opleve med DIGIflow - klik her